http://www.emailcashpro.com

Tuesday, December 9, 2008

Dua teman

Hai Rizal.

Antara teman yang sering memuji sering memberi semangat sering memberi kasih sayang sering merindu. Sampaikan aku tak terkata apa, bila orang ada orang menghargai aku. Aku tak pernah diberi penghargaan macam ni (sebenarnya pernah) kiranya yang sering memuji. Bukan senang bukan. Hati aku berbunga-bunga, bontot kembang kucup bila mereka berkatakan tentang aku.

R : Sayang kimie
K : Kimie pun sayang Rizal

Aku dah cakap. Orang baik dengan aku, aku berganda baik dengan dia. Apa saja aku sanggup.

Untuk Rizal : Rizal sayang, Kimie sayang Rizal. Nanti sampai Puncak kita peluk dan cium. Hari tu Rizal cakap nak cium Kimie kan (gembira sampai melompat). Nanti kita luang masa sama-sama macam dulu. Nanti Kimie menangis lagi macam hari tu. Nanti Rizal dengar masalah Kimie. Nanti Kimie tolong Rizal. Kita jalan-jalan dekat Bukit Jelutong ok? Rindu dan sayang tak terkira untuk Rizal.

Hai Izzat,

Lebih kurang sama dengan insan di atas. Menghargai aku seboleh mana. Aku terharu tak tercakap sampaikan senyum yang boleh membalas. Dalam kelas, lelaki paling rapat dengan aku. Walaupun tidak banyak meluangkan masa macam dia meluangkan masa bersama kumpulannya, kami saling memahami.

Untuk Izzat : Izzat, maafkan tentang kebudak-budakan perangai yang Kimie cetuskan. Mungkin masa itu Kimie sudah merasa terlalu banyak orang memijak kepala. Sampaikan Kimie tidak dapat berfikir dengan waras. Setiap perlakuan bukan semuanya sempurna. Ada salahnya juga. Terima kasih kerana memberi kepercayaan pada Kimie. Terima kasih atas ambil berat. Terima kasih kerana menghargai. Kimie sayang dan rinduIzzat tak terkira.

1 comment:

Panic! said...

huhu...
sob sob
terima kasih kimie!!!
nanti kiter cium k...
sayunk kimie bangat!!!