Saturday, September 3, 2011

Aku tak tahu nak gambarkan perasaan aku macam mana. Seolah-olah ke sana ke mari ke situ ke sana. Apatah lagi fikiran.

Sibuk memikirkan, "kalau aku update macam ni, nanti diaorang kata haaa itu lah ini lah"

Kemudian aku cakap...

"eh pergi mampus, suka hati aku lah nak buat apa"

Selepas itu aku akan...

"sebab aku tak sedar sedar lagi lah diaorang cakap macam tu"

--

Aku tak tahu kalau aku ni mementingkan diri sebab aku betul betul pentingkan kebahagiaan.

Aku pun tak tahu apa masalah kau, sampaikan kau perlu layan aku macam ni. Aku dah cakap aku sudah rasa puas dan cukup. Tetapi masih itu aku beri peluang. Masih itu lagi aku tadahkan hati aku yang sudah banyak kali terasa dan memendam.

Aku dah rasa cukup.

No comments: