http://www.emailcashpro.com

Monday, August 8, 2011

Banyak benda Ramadhan menyedarkan aku. Sampaikan aku bertungkus-lumus mencari kerja,. minta simpati dengan mana-mana Production House untuk kerja tetap. Sebab dah sampai masa aku perlu ada tanggungjawab sendiri.

Ramadhan juga banyak membuatkan aku sedar dari silap bila marah, terus mulut memanculkan "Minta maaf" daripada sebelum Ramadhan aku banyak ego kerana takut lebih emosi.

Ramadhan juga membuatkan aku lebih bersyukur dengan rezeki yang melimpah ruah dan tidak segan silu aku menghabiskan untuk keluarga bagi makan, makan, makan dan makan. Sebab makan lah paling aku suka (o.O")

Ramadhan juga membuatkan aku lebih bertoleransi dan cuma memahami.

Ramadhan juga membuatkan badan kita lebih sihat (kurus)

Mulia betul bulan Ramadhan kan?

No comments: