http://www.emailcashpro.com

Monday, July 18, 2011

What you can say about girlfriends?

--

Untuk masa sekarang ni hati I hancur lagi bila kawan mula buat I rasa ...

"Kimak betul, kau cakap depan aku lain, tapi buat lain"

Haaa lebih kurang macam tu, ataupun...yang paling sadis dan menyedihkan...

"Sampai hati diaorang buat macam ni dekat aku"

Kau-kau-kau tak rasa bila dimalukan depan orang ramai, apatah lagi bila rasa tidak dihargai dan tidak langsung untuk berbawa berbincang. Tidak faham dengan niat sebenar.

Kau-kau-kau pandai bermanis mulut depan aku sebab nak jaga hati ataupun dalam erti kata lain dalam hati kau-kau-kau...

"Cerita yang menarik untuk dikongsi" ---

Apa yang kau-kau-kau fikir untuk pertama kali kejadian yang aku rasa terlampau memalukan dan kemudian aku memerlukan kau-kau-kau kerana aku percaya atas nama SAHABAT, dan kemudian untuk sekian lamanya barulah aku sedar...

Kau-kau-kau memang tak ada perasaan ataupun kau-kau-kau mahukan...

"Bukan masalah aku" ---

Ataupun paling menjijikkan...

"Perempuan ni ada kelebihan"

Mahu aku ludah tepi kau-kau-kau.

Sudahlah!

No comments: