http://www.emailcashpro.com

Wednesday, July 6, 2011


Lamanya I tak vain macam ni. Zaman-zaman MySpace dulu boleh lah (muka cebik)

Selama tiga hari aku dalam kondisi yang tak tentu hala, satu hari aku tidur jam 9 pagi, termenung luar tingkap tengok swimming pool, tengok orang jemur kain, tengok lelaki-lelaki comel yang duduk luar tingkap juga (erk) akhirnya aku dah dapat satu konklusi.

Aku ni selfish.

--

Dah tengok Transformers?

Kalau awak betul tengok cerita dia dari yang pertama sampailah sekarang, dan awak faham tentang sejarah Transformers yang digembar-gemburkan pada mulanya, awak akan rasa...APA JADAH CERITA DIA NI, DAH MEREPEK DAH.

Sudut CIG memang 5 star.

Sudut jalan cerita 3 star ataupun boleh kurang lagi. Banyak benda tanda tanya.

"macam mana boleh jadi macam ni, bukan dulu macam ni ke"

Lebih kurang macam tu lah.

Tapi ternyata aku ada lagi sifat sifat lesbian di mata aku suka tengok body Rachel. Pergh! Lagi hot dari Megan Fox kot!!!!!!!!!!! Feeewwwwiiiitttt

Haaaa dah mula lah tu.

Cerita kartun memang lah tak logik, tapi kalau jalan cerita dari yang pertama sampai yang ketiga dah lari sejarahnya, memang kau orang...hmmmmm aku pun tak tahu nak cakap apa.

No comments: