Monday, May 30, 2011

Selamat pengantin baru kepada Intan Nadiah dan Anuarol Aliff. Rasa sebak dan terharu tengok Intan bersiap kemudian jalan diiringi suami dan bersanding. Rasa macam "Fuck! Member aku dah kahwin dah" which mean "semua dah besar" dah berjaya melalui satu fasa ke peringkat dewasa.

Bila tengok semua perhiasan dan sebagainya, adalah sikit dalam hati terdetik "bila lah aku nak kahwin?" yang sebenarnya teruja tengok orang kahwin, jadi kita pun nak kahwin. Klise dan normal lah tu.

Memoir untuk Intan : Jadilah isteri yang penyayang dan sentiasa memahami seorang suami yang penat balik dari kerja, dan memerlukan isteri untuk menyediakan keperluan seperti makan minum dan tidak membebel. Jadilah seorang isteri yang sabar dengan kerenah suami yang boleh membuatkan kita rasa "eeeiii macam bebudak". Jadilah isteri yang setia pada suami, dan percaya bahawa kawan-kawan sentiasa ada bersama.

*hugs and kisses*

1 comment:

Maganda Si Intan said...

tq so much darling. i miss you already!