http://www.emailcashpro.com

Friday, December 3, 2010

Nak merasakan diri sendiri bitch pun tidak. Nak merasakan diri sendiri selalu dipijak pun tidak. Nak merasakan diri sendiri selalu dipergunakan ataupun mempergunakan pun tidak. Nak merasakan diri sendiri mementingkan diri sendiri pun tidak.

Kadang-kadang anasir jahat dalam kepala membuatkan tingkah laku aku berkelakuan seperti perempuan jalang. Eh tidak, tak manis. Perempuan jahat lebih manis (rasanya). Aku tak jalang. Aku tak jual badan. Menjadi perwatakan perempuan jahat mungkin sebab tidak mahu dipijak atau dipergunakan. Tapi sembunyi-sembunyi tetap dipergunakan walaupun sedikit.

Perempuan jahat atau lebih comel perempuan nakal macam aku ni, malas nak ayu lebih-lebih. Sebab aku memang suka dengan keseronokan tanpa batasan (masih dalam batasan). Aku clean.

Tak mabuk.

Tak stone.

'Stone' dengan benda lain lebih teruja.

Jangan sebab mulut aku bising, aku selalu mengeluarkan kata-kata kesat, aku tak berhak untuk dihargai atau tak berhak untuk dipuji atau tak berhak untuk dihormat macam perempuan ayu-ayu-ayu kat luar sana.

Aku jadi diri sendiri. Aku jadi perempuan nakal (lebih comel dari perempuan jahat).

Perempuan nakal macam aku ni boleh berubah macam-macam. Kau nak aku jadi diva? BOLEH. Kau nak aku jadi minah pong-pang? BOLEH. Kau nak aku jadi professional? BOLEH. Kau nak aku jadi perempuan manis, diam? BOLEH. Kau nak aku jadi minah OH-MA-GOD? PUN BOLEH.

Macam aku cakap sebelum ni. Atas sebab pengalaman aku berubah mengikut persekitaran.

Bila kita dah merasa meluat, dalam kepala aku akan bertaip laju "BITCH GILA AKU NI"

Kalau aku gelak dengan kuat, dan bila ditegur, BAIK ANDA BALIK DENGAN KADAR SEGERA.

Aku tak suka bila menjadi diri sendiri itu disekat. Aku diam-diam-diam bila ditegur sekarang. Dah sampai satu tahap, aku rasa KAU-NI-MEMANG-PUKIMAK, member ke tak member aku peduli apa aku (ini serius).

Sekian, dari perempuan nakal :)

No comments: