Wednesday, February 17, 2010

Angan-angan

Di atas sokongan dan juga kata-kata yang boleh membuatkan aku berdiri lagi, semua ini jadi semakin jelas.

Ok. Terima kasih.

Nak tanya, tempat parkir kereta di Puncak sebenarnya untuk pekerja ataupun pelajar? Kampus itu untuk pelajar atau pekerja? Sebab undang-undang bodoh dengan signboard yang terpampang "KERETA PELAJAR DILARANG MASUK" adalah sama sekali bodoh. Bertambah bodoh bila tidak memikirkan kesenangan pelajar. Tempat parkir kereta kosong dan menjemput jemput tetamu duduk di atas tar waktu malam.

Siapa buat undang-undang macam ni?

Terasa amat lapar dengan ABC sebab tengah panas terik. Jom pergi Kampung Bharu nak?

3 comments:

Intan QAMARHANI said...

btul tu kimie. jom kite ramai-ramai mogok pasal tu jom.
memang bodoh.

omgpetch said...

KAN! mmg bodoh. lebih hazab dari bodoh. kemudahan utk pelajar? tp hasilnya? kita sdiri tak boleh guna kemudahan tu. motif? baek kau buat cucuk tanam pokok cili ke pokok durian ke kat jln tar tu. bermanfaat sket.

Payung said...

JOM KITA BAKAR PONDOK GUARD, LEPAS TU KITA TENDANG PEJABAT KOLEJ