http://www.emailcashpro.com

Saturday, November 28, 2009

Awak tak tahu

Saya nak mencari gambar gambar yang boleh describe perasaan saya, tapi tak boleh. Sebab tak tahu macam mana nak cari. Sedangkan boleh search sahaja di Yahoo!

Sekarang ni aku rasa kosong. Kosong terlampau kosong. Aku makan terlampau banyak & aku tidur terlampau banyak. Benda itu semua normal kan?

&& sebenarnya aku tak ada mood nak masuk kampus pada sem depan.

Aku nak tangguh entah kenapa. Bila perasaan kosong ini muncul timbul lah bermacam idea yang tidak munasabah sehingga membuat keputusan di luar jangkaan.

Awak tak tahu situasi saya sekarang macam mana.

Kau tak faham, dan aku tak faham.

*diam pandang dinding hijau seketika*

Peluk aku cepat.

Aku aku aku aku buntu sangat sangat -____-

Awak tak tahu.

No comments: