Wednesday, June 17, 2009

Things that I must have

Aku lebih banyak menghabiskan masa di rumah, dari melepak dengan teman-teman yang lain. Sebab ada satu sindrom ni susah nak lepas dari aku, iaitu malas. Entah kenapa mood aku untuk keluar dah tak macam dulu. Mungkin dulu dah terlampau penuh dengan keronokan, kenapa sekarang tidak boleh bersama dengan kasih sayang. Sebab kalau duduk rumah, makan minum semua disediakan, tak perlu keluar duit pun.
Aku duduk rumah pun dapat elaun, dan elaun tu aku bukan guna pun. Semata-mata nak simpan untuk pergi bercuti dengan loverboy.
Aku tak sabar nak tunggu minggu depan, sebab mesti syok gila.
Dan tak lama lagi juga, sudah masuk ke kampus balik. Malas nak mengangkat punggung ke kelas. Mood tu tak sampai lagi.
Berikut merupakan senarai yang perlu dibeli untuk semester hadapan :
1) Skinny jeans (black) from Dorothy Perkins
2) Toiletaries
3) Seluar dalam yang banyak
4) Kamera (fikir sama ada nak beli atau tidak)
5) Shirts from Dorothy Perkins
6) New dress from Forever 21
7) New handbag from CarloRino
8) Make-up from Forest Secret, and Elianto.
9) Pumps from Zara
10) Thong from TopShop
11) Bangle from Forever 21
Itu sahaja untuk masa sekarang.

4 comments:

Anonymous said...

"things that i must have"
LOVE FROM YOU..thats all

Maganda said...

syg, haha. semangt u. wanb, petchai dah semangat2 ada camera. i pun fikir 10x ni nak beli ke tk. dah la PT pun tk dpt.

Payung said...

Kepada loverboy: awak memang dah dapat cinta daripada saya

Kepada Maganda: I malas nak beli kamera. Jom kita sewa nak? haha. membazir

omgpetch said...

kondem aku la tu secara tersiratnya? mak beli kamera ni nok, mak tak anggap bazir. slagi mak jaga elok, boleh guna smpi mati. haha. so, tiada pembaziran di situ. and oh, zara start sale kamis dpn. sila-silalah datang ye! byk pumps menanti