Wednesday, June 3, 2009

Telanjang

Bila ingat tarikh keramat perut aku naik sakit sampaikan kepala aku berpinar-pinar lepas tu fikir yang bukan-bukan. Mujur tarikh keramat tu aku tak ada di sini, tapi akan sering tertanya apa yang aku akan dapat.
(nak menangis)
Malu kalau Godzilla dapat tahu keputusan aku lagi teruk. Tolonglah untuk kali ini, atas tiga. Kalau tak dapat DL pun tak apa. Asalkan aku lepas tiga. Lepas tiga dah kira elok dari bawah tiga.
(rasa nak muntah pula)
Bodoh ah. Sumpah aku tak suka bila dekat dengan tarikh keramat ni. Sebab tarikh keramat ni orang akan sibuk cakap..
"Weiiiiiii aku tak puas hati betul dengan result aku"
Boleh pergi mati tak? Sebab aku tak suka orang yang banyak cakap dan tak hirau perasaan orang lain. Itu punya orang, aku nak tonyoh dengan tahi babi. Aku tak suka.
Dan untuk tarikh keramat ini lah, kalau mood aku tak betul, jangan ganggu aku dengan perkataan yang tak sepatutnya. Semua orang pun sudah maklum. Ganggu aku dengan sokongan, bukan dengan merendah dan tidak mempedulikan. Aku tak kisah engkau orang siapa, apa pangkat kau, apa kenangan kau dengan aku, tapi kalau kau silap cakap, aku dah tak peduli perasaan kau dengan mengeluarkan perkataan memuki mantat (emosi lebih).
Aku akan memaki mantat dengan orang yang nak meletakkan keputusan semua pelajar di board fakulti. Itu orang, aku akan calar dengan paku. Universiti bukan sekolah lagi, juga mengaibkan sesetengah pelajar yang malu dengan keputusan yang rendah. Aku akan memaki mantat dengan orang yang meletakkan nama pelajar pointer bawah 2 di board fakulti. Itu orang, aku akan tonyoh dengan pampers yang berdarah.
Aku tak hirau kau siapa, besar mana pengaruh kau, jangan cabar kesabaran aku.
Aku terlampau rindu dengan Jee sampaikan sudah masuk hari ketiga aku bermimpi pasal dia. Apa maknanya?

1 comment:

omgpetch said...

insyaAllah semua ok.