http://www.emailcashpro.com

Saturday, June 6, 2009

Berangan

Semalam aku tak dapat nak tidur disebabkan aku tidur petang akibat dari sakit perut yang amat melampau. Tak tahu nak buat apa. Pusing kiri, pusing kanan. Garu-garu kaki. Cuba berangan macam macam. Masih tak boleh. Akhirnya tengok twilight kali ketiga. Aku nak cakap aku memang suka dengan Robert Pattinson.
"You are my life now"
"Ill do whatever it takes to save you"
Aku menjerit macam budak-budak nampak Jonas Brothers, sebab aku memang suka lelaki yang protective dan ego. Bila orang ego, bila sampai macam romantik, hati boleh hilang sekejap. Sebab terlampau suka.
Protective itulah yang membuatkan perempuan akan setia.
Baby kan baby? Nasib baik lah you protective. Tapi I nak you jadi vampire. Cepat lah baby. Korbankan diri untuk jadi vampire. Ingat ya, vampire dengan pontianak lain versi. Ada tak vampire secara nyata?
Robert Pattinson, kenapa kau terlalu handsome sampaikan aku boleh menjerit-jerit bila kau sebut perkataan yang terlalu romantik?
Dulu loverboy pernah hantar juga perkataan-perkataan romantik yang membuat aku menjerit terlompat-lompat. Tak percaya tanyalah Intan, kan Intan kan? *senyum*
Boleh tak kalau aku berangan Robert Pattinson tu loverboy?

No comments: