Monday, June 22, 2009

220609

Entri sebelum ni aku rasa tak cukup pun 50. Kena tambah lagi 50.
Yang dihighlightkan itu semuanya aku rasa paling aku nak.
Ketiak aku tengah berpeluh ni, aku rasa sangat seksi. Tak tahu kenapa. Lepas tu, bontot aku tonggek disebabkan aku tak tahan nak kencing sebenarnya. Dan semalam aku berbual dengan Fira melalui mesej, dan aku rasa terharu sebab dia sudi berkongsi cerita dengan aku, dan aku memang sebenarnya ada kawan.
Aku tabik spring dengan Fira sebab dia lah contoh perempuan yang setia pasa cinta. Walaupun cinta tak dilafazkan melalui mulut. Tapi aku percaya,cinta tak akan pergi ke mana.
Esok aku harus ke Induk dengan Hana untuk tolong loverboy bagi tandatangan borang untuk memasuki pertandingan festival filem pendek untuk Dinding. Filem pendek dia terpilih untuk memasuki pertandingan ini dan mewakili UiTM. Aku terkejut, sampai tak tahu nak cakap apa.
Serius aku mandi ais sekarang ni, sebab bau ketiak aku makin tengik.

2 comments:

SarjaN yO said...

pakai deodorant byk2 la...hahaha
kawan yg sbnar akan ada disaat kita sedih dan akan hilang disaat kita gmbira...
cinta tu terlalu sukar utk ditafsir...

fyra said...

kimie...

hehehe thanks tau sudi dengar fyra cerita =)

setia??? YES I AM !!

wanfi masuk pertandingan short film eh!!!

CONGRATULATIONS WANFI!!!

btw,fyra doakan kejayaan wanfi dan kimie juga yaa...

ingat lg membuka kedai minum dan galeri...

jadikan ianya kenyataan bersama wanfi yaaa..

fyra sentiasa support korang !!!

THANKS KIMIE !!!