http://www.emailcashpro.com

Thursday, June 11, 2009

110609

Balik rumah terus tengok keputusan Ica. Masih lagi mendapat Dekan.
3.7
Tahniah, aku tumpang gembira.
Keputusan aku masih lagi tidak dijenguk.
Semalam mendapat panggilan dari Meiy. Aku bukan sengaja untuk mengelakkan diri dari berhubung, cuma takut untuk menjadi dulu. Keputusannya..
"Seems like I akan tinggalkan korang lagi"
Yalah sebab dapat panggilan yang agak mengejutkan kerana dia akan mengambil peperiksaan kemasukan ke Universiti Tun Hussein Onn di Johor Bharu. Bertanyakan tentang apa kursus yang dia ambil, dia cuma diam.
"Yalah, you tinggalkan I sebab tu I pergi"
Babi kau.
"Jangan risau, I tetap ada dengan you walaupun I jauh"
Hmmm
Terdiam kejap, sebab rasa macam dia nak pergi ke Nilai dulu.
--
Entah kenapa tiba-tiba teruja nak berkahwin dengan loverboy.

4 comments:

Maganda Si Intan said...

omg serious may nak pindah lagi? :(

RUSH said...

tgk kat mini transcript.!
kat situ ada result.!!

FIRAHAN-NURNAZRI said...

hah????
bia betul????

omgpetch said...

may ni tak puas-puas lagi ke pilih apa yg dia nk blaja? suka sgt bazir masa lama-lama semata-mata keputusan tak buat2 lg? apa-apa pon, smoga kau gembira and puas hati la may dpt buat apa yg kau nak. aku sokong dari blkg. walaupun aku mungkin takde groupmate lg utk next sem ;(

*ke may ni suka bikin gossip nk famous lebih?*

-aku harap kau tak gle famous haha