Tuesday, May 19, 2009

Zaman sekolah

Gambar rajah di atas semasa majlis graduasi tingkatan lima. Korek-korek dalam photobucket terjumpa pula. Busuk betul muka aku (senyum gedik) Lagi empat orang hilang. Weena sudah berpindah ke sekolah teknik. Ili pula hilang entah ke mana. Siti Nur Fatin pula sama berpindah ke sekolah di Titiwangsa. Shekin? Dah kawan dengan orang lain. Ini adalah teman-teman kelas, 5 Erat. Cuba cari di mana aku (senang je nak detect). Yang lebih tu sengaja menyelit.

Masa sekolah dulu aku rapat gila dengan Cikgu Ismail. Disebabkan aku selalu borak yang bukan-bukan serta menunjukkan bahawa aku ikhlas membuat kerja. Masa untuk sukan tahunan, aku antara orang yang terajin (perasan) cuba sedaya upaya untuk memberi pasukan aku yang terbaik. Masa tu aku jadi komander untuk kawad kaki. Akhirnya kami tidak memenangi untuk kawad kaki kerana, puteri di depan tidak memakai tudung serta memakai pakaian yang menjolok mata. Cikgu Ismail selalu belanja makan, tapi ramai budak lelaki tak suka dia sebab dia selalu lepak dengan pelajar perempuan. Cemburu lah tu kan?

6 comments:

IZZATaNUAR said...

kimie nmpk brutal mse zaman sekolah!!
ngee :p

IZZATaNUAR said...

kimie nmpk brutal mse zaman sekolah!!
ngee :p

Payung said...

brutal? hahahaha

Anonymous said...

muka you nampak macam muka kawan i SAKINAH!!hahah...cerita pasal sakinah ni memang lawak. Sebab dulu masa sekolah die ada wat hal..Ada satu pagi masa semua orang rehat dia tak pegi pun. Pelik!!sebab dia ni kalau dengar loceng je compem die lompat keluar dulu. Tapi hari tu dia memang tak berganjak dari kerusi. Masa tu kemusykilan mula muncul. Beberapa orang penyiasat persendirian termasuk aku. Then selepas semua orang dah balik aku tunggu kat kelas sebelah secara tanpa disedari. Akhirnya terbongkar lah rahsia yang minah ni BERAK DALAM KAIN!!! memang lawak gila.. (terkincit pasal tergelak lebih) yang peliknya ia tidak mengeluarkan bawu. Pandai dia sembunyikan perasaan..hahaha

Panic! said...

brutal...

ganas...

hahaha

RUSH said...

OMG!
ko ngan hana n ika sgt comel.!!
mata hana mengancam sial...
hahaha..
btul la! ko nmpak mcm brutal n garang! kakaka..kecik2 dlu,mulot ko kompem pedas kn! hahaha...