http://www.emailcashpro.com

Wednesday, May 13, 2009

Bekas teman baik

Syaza
Camelya

Gambar lagi seorang tidak dapat dikesan kerana ketiadaan MySpace, serta semua gambar-gambar memori bersama sudah dipadamkan kerana mempunyai undur dengki dan dendam. Semua tu zaman hingusan. Disebabkan mereka-mereka ini telah timbulnya S-DoubleK-C (Syaza, Keyna, Kimie, Camelya). Memang budak sekolah kan*gedik*. Perpisahan dan perpecahan berlaku kerana mereka bertiga bersepakat untuk meninggalkan aku di masa aku tengah lemas dan masalah.
Punca kekuatan dari Arwah Shamil yang membuatkan mereka beringinkan dan berazam kuat untuk meninggalkan aku tanpa ada kata-kata. Terutama sekali Keyna.
K : Why you guys doing this to me?
K : Am sorry, this is the only way to solve the problem
K : To solve what?
K : Ok Kimie, listen here. We, emm everyone knows that you always in trouble. Too many even our name is on the list. We dont want get into trouble from your mistakes
Hmmm.
Terlalu banyak memori sampaikan aku masih ingat bagaimana kami berempat masak spagetti sampai tumpah-tumpah di rumah Syaza. Berdaya upaya bagaimana untuk memikat senior senior sekolah. Katakan saja, kami berempat merupakan antara kumpulan gadis yang agak terkenal di masa itu. Masa terkenal itu sekejap. Sangat sekejap sampaikan aku yang tinggal keseorangan ini akhirnya dicapai oleh seorang insan bernama Hidayah.

Sudah aku katakan, semuanya sekejap. Walaupun Hidayah itulah yang melapangkan kesesakan. Pergi tinggal aku terkontang-kanting kerana mendapat mimpi aku berpasangan lesbian dengannya. Sedangkan pada masa itu dia yang menaruh perasaan pada Camelya.

Tipu kalau aku tak ingat semua itu. Tipu juga kalau aku tak rindu. Tapi rindu itu datang sekejap, dan pergi pun macam kilat.

3 comments:

Anonymous said...

Hari ini i baca blog u tajuk "berpisah buat sementara" rindu datang membuak membuatkan i rasa tersangatlah rindu kat you..you i sayang sangat kat you..
I LOVE YOU SO MUCH!!!

RUSH said...

helloo syaza..
im rush..
hihihii..

omgpetch said...

ya Allah rush! sumpah cannot go!