http://www.emailcashpro.com

Friday, May 15, 2009

150509

Dah lama tak berjumpa dengan teman baik dari sekolah. Memang teman baik dan rapat sejak dulu sampaikan sekarang walaupun jarang berhubung, kerana aku masih boleh dipercayai. Aku masih percaya kepada kata teman sejati.

Bila kami bertiga bertemu, sudah tentu tidak tahu destinasi mana ingin dikunjung. Lepak di Setiawangsa seketika. Berjumpa dengan Usher dan Diamond. Berbual, sampaikan pipi naik sakit kerana gelak terlebih dos. Kemudian, destinasi yang berikutnya menghabiskan masa di dalam kereta, kereta jalan begitu sesak dan sering patah balik ke rumah Botak, kerana asyik barang tertinggal. Destinasi seterusnya di Subang. Hana terlalu teringin nak makan desert, dan aku tidak lalu rasa macam nak muntah.

Destinasi terakhir Laundry Bar, The Curve. Orang sudah sesak. Aku tidak berpakaian seperti ke party. Melihat band-band baru, tidak terlalu menyelerakan. Konsert yang terakhir merupakan yang terbaik.

Pertengahan jalan, aku naik rimas bila Botak mabuk di depan mata aku. Tukar tempat dengan Hana, kerana meluat. Nak tegur aku menggunakan perbuatan bukan dengan kata-kata. Cuba menenangkan diri dengan mesege dengan kekasih.

W : Inilah yang I bimbangkan. Dah lah..suruh kawan-kawan you balik

Aku pandang Botak.

K : Weii bawa kereta elok-elok sikit. Aku nak kahwin, nak rasa sex, nak rasa kena jolok macam mana *hahahahahahahahahahaha*
H : Kimie, kau dah ehem dengan Wanfi ke?
K : Tak
H : Kau cakap betul dengan aku
K : Tak lah cibai
H : Kalau ya, aku tampar kau
K : Setakat ringan-ringan normal lah

Kena tempeleng di kepala sekali.

Menunjukkan bahawa parut di muka masih tidak hilang *menyesal*

Selamat berkenalan dengan Botak dan Hana

2 comments:

Anonymous said...

seronoknya muka..hee..i tau ada lagi gambar yang tidak dipaparkan dalam blog ni..hahaha..pape pun memang best kan??

Anonymous said...

mie..i miz u